Městský úřad Hrob
U Radnice 234
417 04 Hrob
Program: PROGRAM OBNOVY VENKOVA ÚSTECKÉHO KRAJE
Oblast podpory: Obnova a rozvoj venkovské zástavby
Celkové náklady projektu: 546 920,00 Kč
Celková dotace: 176 520,00 Kč
Popis projektu (účel projektu):
Účelem projektu je osazení elektronické úřední desky, která nahradí původní analogovou a vhodně tak doplní nové webové stránky města. Chceme dát občanům možnost dostávat informace z úřadu moderní cestou.
Výstupy projektu (cíl projektu):
Chceme, aby jak občané, tak i návštěvníci města měli možnost využívat moderní aplikace k získávání informací. Elektronická deska je jedním z kroků k digitalizaci města a je velmi pravděpodobné, že se prostřednictvím těchto technologií vzbudí zájem o dění ve městě i u mladší generace. Důmyslné propojení webových stránek, facebookového profilu s úřední deskou nabízí řadu možností, jak informovat občany o důležitých záležitostech města. Ze strany občanů vidíme zájem o zavádění nových technologií do života města.
Přínos projektu pro cílové skupiny:
Občané dostali moderní komunikační nástroj, pomocí něhož mohou přehledně dostávat informace z úřadu. Tzn. mají možnost v plném rozsahu sledovat povinně zveřejňované dokumenty, ale i např. přístup na webové stránky města jednoduchým a uživatelsky přívětivým způsobem. Úřední deska je umístěna na strategickém a viditelném místě v centru města a je pro každého 24 hodin denně a sedm dní v týdnu volně přístupná. Pro hendikepované spoluobčany je jedním dotykem možné snížení výšky dotykové obrazovky a tedy možnost pohodlného ovládání. Na rozdíl od původní analogové úřední desky není velikost dokumentů nijak omezena, což umožňuje zveřejnění prakticky neomezeného množství listů. Původní deska právě na tyto své limity často narazila.